Miejskie Koziołki zmieniły garderobę z różowej na niebieską. Szaliczki, którymi są przyozdobione promują kampanię profilaktyczną zachęcającą do badań pod kierunkiem onkologicznym.
Symboliczne ozdoby zostały własnoręcznie wykonane przez pacjentki z Fundacji "Oko w Oko z Rakiem". Inicjatywa objęta została honorowym patronatem prezydent Sabiny Nowosielskiej.
Październik dedykowany był chorobom, które dotykają kobiety, natomiast listopad skierowany jest do mężczyzn.
| p | w | ś | c | p | s | n |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
1
|
||||||
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
