Dzięki szybkiej reakcji i reorganizacji Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ponownie obsługuje mieszkańców. Jego siedziba ze względu na poważną awarię sieci kanalizacyjno-wodociągowej została wyłączona z użytkowania. Nie przerwało to jednak prawidłowego funkcjonowania placówki.
W budynku przy ul. Mikołaja Reja 2a zorganizowano punkt obsługi klienta w którym można składać dokumenty i zaczerpnąć informacji. Kwestie bezpieczeństwa wymusiły jednak odłączenie prądu oraz internetu. W związku z tym uruchomiono tymczasowe numery telefonów, pod którymi można skontaktować się z pracownikami:
- Sekretariat – tel. 506 377 807,
- Punkt pierwszego kontaktu – tel. 515 331 585,
- Zespół ds. pomocy finansowej – tel. 791 481 592,
- Zespół pomocy instytucjonalnej – tel. 791 481 623,
- Zespół interdyscyplinarny – tel. 791 481 598,
- Gminne Centrum Seniora oraz Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu - tel. 77 481 03 82,
- Obsługa klientów Działu Pomocy Środowiskowej oraz Działu Świadczeń Rodzinnych i Pomocy Alimentacyjnej odbywa się jak dotychczas w siedzibie głównej przy ul. Mikołaja Reja 2a w pok. 5 na parterze w godzinach 7:00 – 15:00,
- Gminne Centrum Seniora obsługuje zainteresowanych w siedzibie Domu Dziennego Pobytu nr 4 przy ul. Kazimierza Wielkiego 6 w godzinach 7:00 – 15:00,
- Zespół interdyscyplinarny funkcjonuje w siedzibie Domu Dziennego Pobytu nr 5 przy ul. Tadeusza Kościuszki 43b w godzinach 7:00 – 15:00.