Można już składać wnioski o przyznanie dodatku węglowego w wysokości 3 tys. zł. Aby, go otrzymać, trzeba to zrobić do końca listopada bieżącego roku. Wszystkie podania rozpatrywane będą przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.
Aby kwalifikować się do otrzymania dodatku, należy uzyskać wpis lub zgłosić źródła ogrzewania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB). Następnie trzeba wypełnić wniosek. Można to zrobić w formie papierowej lub elektronicznej. Wydrukowane blankiety dostępne są w budynkach urzędu miasta i MOPS-u, gdzie od razu można je złożyć w sposób tradycyjny. Mieszkańcy, którzy zdecydują się na taki tryb mogą liczyć na wskazówku urzędnika w razie problemów z wypełnianiem formularza.
Możliwe jest również złożenie podania za pośrednictwem internetu, pobierając wzór wniosku dostępny na rządowej stronie internetowej. W tym przypadku z pomocą w dopełnieniu formalności przyjdzie nam: platforma ePUAP, podpis kwalifikowany lub profil zaufany. Bardzo ważne jest, aby wnioski elektroniczne poprawnie zaadresować. W tej formie powinny one być wysłane wyłącznie do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Wzory wniosków są również dostępne do pobrania poniżej.
Attachment | Size |
---|---|
![]() | 44.26 KB |
![]() | 216.73 KB |