Biuletyn Informacji Publicznej Projekty dofinansowane

Pierwszy etap elektronizacji zamówień publicznych

23.03.18

Uprzejmie informujemy, że w postępowaniach wszczynanych przez gminę Kędzierzyn-Koźle od 18 kwietnia wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia będą zobligowani do składania Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) w formie elektronicznej.

JEDZ zastąpił szereg dokumentów i oświadczeń, które potencjalni wykonawcy musieli składać wraz z ofertą w procedurze przetargowej. Mogli to robić zarówno w formie pisemnej, jak i elektronicznej. Od 18 kwietnia pozostanie tylko ta druga możliwość. Ponadto do jego podpisania jest wymagane posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Adres poczty elektronicznej, na który należy wysyłać JEDZ, będzie wskazywany w dokumentacji danego postępowania przetargowego.

Zachęcamy wykonawców do zapoznania się z instrukcjami składania JEDZ przygotowanymi przez Urząd Zamówień Publicznych, które można pobrać poniżej. Jednocześnie przypominamy, iż od 18 października zostanie wprowadzona pełna elektronizacja zamówień publicznych. Od tej daty wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia swoje oferty, wnioski oraz pliki JEDZ będą składać wyłącznie w postaci elektronicznej.

Do pobrania: 

Kalendarz wydarzeń - Dzieje się!

p w ś c p s n
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Pokaż panel załatw sprawę
Pokaż panel Facebook
Pokaż panel YouTube
Show Instagram panel