„Dostrzegaj Więcej” to nowa kampania społeczna zainicjowana przez Fundację "Park" działającą przy Kędzierzyńsko-Kozielskim Parku Przemysłowym. Akcja ma na celu zwrócić uwagę na wartości płynące z dobrych, świadomych relacji w kontekście niepełnosprawności.
Ambasadorami inicjatywy zostali Anna Tomanek, Bartłomiej Mróz oraz David Smith.
Główną ideą przedsięwzięcia jest wspieranie zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami. Organizatorzy chcą przekonywać pracodawców do tego, że w rozmowie kwalifikacyjnej powinna zaważyć zawartość CV, a nie np. wózek inwalidzki czy biała laska.
Więcej na temat działań Fundacji "Park" można znaleźć na stronie: https://fundacja-park.pl/.
| p | w | ś | c | p | s | n |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
Events of the day 1 styczeń 2026 (czwartek)
|
2
|
3
|
4
|
|||
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
Events of the day 10 styczeń 2026 (sobota)
|
11
|
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
