Statuty osiedli do drobnej korekty. Potrzebne jest wprowadzenie niewielkich zmian w zapisach, które usprawnią ich funkcjonowanie oraz zaktualizują wykazy ulic. Cała procedura wymaga jednak przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami.
Projektowane modyfikacje pozwolą na dokonywanie zmian w składach osobowych rad i zarządów osiedli w toku kadencji - wynikających z przyczyn losowych (zmiany miejsca zamieszkania, rezygnacji lub śmierci członka danego organu osiedla) oraz uwzględnią nowe ulice utworzone w granicach niektórych osiedli.
Konsultacje rozpoczną się 28 lutego i potrwają do 14 marca. Przeprowadzone zostaną na terenie całego miasta w formie zbierania opinii, uwag i wniosków. Można je zgłaszać za pomocą formularza dostępnego w załączniku, w formie:
Za termin złożenia opinii, uwag i wniosków uznaje się datę ich wpływu do Urzędu Miasta. Opinie, uwagi i wnioski złożone anonimowo nie będą podlegały rozpatrzeniu.
Załącznik | Wielkość |
---|---|
![]() | 459.94 KB |